rosaaa.


om eg er sur a, den rosa-touchscreen kameraet mitt er herpa! jeg som utrolig elsker den, den var så digg :( jeg er så lei meg over den ! Hadde masse gode minner om den, nei men nå må jeg være snill så mamma kan kjøpe en ny til meg ellrs så dø jeg :(

jojo, i dag boring som alltid, satt på pc og gamer og ser på film all days er blitt så utrolig lei, etter det med min kjære kameraet da ble det enda verre. Lurer på hva jeg skal gjøre i vinterferien, jeg som hadde håpa det blir trening men nei, da er det nesten ingenting å gjøre ! På torsdag så kommer min kjære tante fra Trondheim til hitt ''Sarpsborg'' Gleder meg ejg har savnet henne, hun er så utrolig morsom .
Nå er klokka 23:05, skal finne en film og se på, så skal jeg legger meg så er det mandag, så er det enda en suger dag.

To siste bildet men den elskende kamerat ;



Ingen kommentarer: