Snow is cold.

Det er fult av snø ute! Jeg våkna kl 11 idag, og titta ut av vinduet gjett hva jeg så ? SNØ ;S

Jeg hater hater snø og vinter så sykt! hvorfor kan ikke sommer bare kommer, så blir det sommerferie også dra jeg til vietnam og koser meg med sola ? Nei, livet er tydeligvis ikke så enkelt.


Forresten er det valetine snart, og det er valentine ball på skolen. Hadde tenkt å dra men jeg har nesten ikke tid, den dagen skal jeg på konfirmasjon undervisning, og levere den brev til biskopen om hvorfor jeg vil konfimerer meg . Morsom . Og pluss jeg har a lot of lekser til uka,

-Muntlig framføring i engelsktilvalg, har tenkt å framføre om twilight :L


-Helsemappa til Fredag ;S


-Matteprøve og musikkprøve til torsdag .

Aldri hatt det så stress ;s .

________________________________

En liten bildet som jeg tok og redigerte med egen hånd .

Klikk for å se den full size.

Ingen kommentarer: